본문 바로가기

99_해설과 해석

시아 Sia Furler - I'm Unstoppable 가사 번역

 

노래 Unstoppable의 뮤직 비디오(Sia)

https://youtu.be/H3evCDEXp4I

 
모든 미소, 이 마을을 속이려면 무엇이 필요한지 알아
All smiles, I know what it takes to fool this town


해가 질 때까지 그리고 밤새도록 할거야
I'll do it 'til the sun goes down and all through the night time


오 예
Oh yeah


오 예, 당신이 듣고 싶은 말을 할게요
Oh yeah, I'll tell you what you wanna hear


내가 눈물을 흘리는 동안 내 선글라스를 두고
Leave my sunglasses on while I shed a tear


결코 적절한 때가 아니다.
It's never the right time


예, 예
Yeah, yeah
갑옷을 입고 내가 얼마나 강한지 보여줘
I put my armor on, show you how strong how I am


내 갑옷을 입고, 내가 당신에게 보여줄 것입니다
I put my armor on, I'll show you that I am
나는 멈출 수 없다
I'm unstoppable


나는 브레이크 없는 Porsche
I'm a Porsche with no brakes


난 무적이야
I'm invincible


그래, 난 매 경기 이기고 있어
Yeah, I win every single game


난 너무 강력해
I'm so powerful


게임에 배터리가 필요하지 않습니다
I don't need batteries to play


난 너무 자신있어
I'm so confident


그래, 난 오늘 멈출 수 없어
Yeah, I'm unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


나는 오늘 멈출 수 없다
I'm unstoppable today
무너져라, 오직 혼자만이 나는 외칠 것이다.
Break down, only alone I will cry on out


당신은 무엇이 숨어 있는지 절대 볼 수 없을 것입니다.
You'll never see what's hiding out


깊숙이 숨어
Hiding out deep down


예, 예
Yeah, yeah


알아요, 당신의 감정을 풀어주기 위해 그런 말을 들었습니다.
I know, I've heard that to let your feelings go


우정을 키울 수 있는 유일한 방법은
Is the only way to make friendships grow


하지만 난 지금 너무 두려워
But I'm too afraid now


예, 예
Yeah, yeah
갑옷을 입고 내가 얼마나 강한지 보여줘
I put my armor on, show you how strong how I am


내 갑옷을 입고, 내가 당신에게 보여줄 것입니다
I put my armor on, I'll show you that I am
나는 멈출 수 없다
I'm unstoppable


나는 쉬지 않는 Porsche
I'm a Porsche with no breaks


난 무적이야
I'm invincible


그래, 난 매 경기 이기고 있어
Yeah, I win every single game


난 너무 강력해
I'm so powerful


게임에 배터리가 필요하지 않습니다
I don't need batteries to play


난 너무 자신있어
I'm so confident


그래, 난 오늘 멈출 수 없어
Yeah, I'm unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


나는 오늘 멈출 수 없다
I'm unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


나는 오늘 멈출 수 없다
I'm unstoppable today
내 팔을 두르고 내가 얼마나 강한지 보여줘
I put my arm around, show you how strong I am


나는 내 팔을 두르고 당신에게 내가 있음을 보여줄 것입니다
I put my arm around, I'll show you that I am
나는 멈출 수 없다
I'm unstoppable


나는 쉬지 않는 Porsche
I'm a Porsche with no breaks


난 무적이야
I'm invincible


그래, 난 매 경기 이기고 있어
Yeah, I win every single game


난 너무 강력해
I'm so powerful


게임에 배터리가 필요하지 않습니다
I don't need batteries to play


난 너무 자신있어
I'm so confident


그래, 난 오늘 멈출 수 없어
Yeah, I'm unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


나는 오늘 멈출 수 없다
I'm unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


오늘도 막을 수 없다
Unstoppable today


나는 오늘 멈출 수 없다
I'm unstoppable today

 

소스: Musixmatch
작사: Sia Furler / Chris Braide
Unstoppable 가사 © Dtcm Blvd, Emi Music Publishing Ltd

 

반응형